14/08-12 ~ uteritt m.m.

Jaa, idag när jag kom till stallet hämtade vi hästarna (som vanligt). Typ 3 km fram och tillbaka... Sen red vi ut en ganska lång runda, red på lilla ridbanan, och red igen :) Hur vi red på ridbanan ska jag visa här under på en paint teckning :)
 
Som vanligt ser man inte hur jag ritar :) Men jag ska förklara: Först går man fyrkantspåret, vänder rakt fram från C till A, vid A byter man varv till högervarv, sedan vänder man snätt igenom från M till K. Det gjorde vi typ 3 gånger, sedan travade vi och tillslut skrittade vi samtidigt som vi stod upp i sadeln. Jobbigt att göra 3 varv stående kan man säga :) (Eller så har jag väldigt dålig kondition... :P)
Här kommer en bild från dagen:
 
 
Kom tyvärr inte ihåg vad hästen heter... Nu ska jag snart kolla på Allsång på Skansen, hur många fler ska se Gina Dirawi sjunga??
 
Stay strong <3
 
/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback