Jelena

 
 
 
 
 
 
Jag vet att det är många som kallar sig BELIEBER för att dem stöttar Justin Bieber genom hans val och hans liv. Men att stötta betyder att man ska respektera hans flickvän. 
För ganska länge sen läste jag på Facebook en teenagerpost där det stod: "En belieber säger Justin Bieber minst en gång om dan". Jag gillade bilden men sen tänkte jag efter. Är man en belieber om man säger Justin Bieber varje dag men hatar Selena Gomez och skriver dte på Twitter eller är man en belieber för att man kanske inte gillar Selena Gomez men man stöttar dem ändå? Justin får väl välja som han vill? Min kompis "hatar" Selena Gomez, även ifall jag inte känner henne (Selena Gomez) så mår jag dåligt. Jag mår dåligt att hon blir hatad varje dag. Skulle du vilja bli hatad varje dag för att du är kär och denne person besvarar dina känslor? Skulle du vilja bli dödshotad? Skulle du vilja vara hatad helt enkelt? Ingen förtjänar hat, visst man kan ogilla. Men tänk om du "hatar" gurka, när sedan något allvarligt händer då kanske gurkan var bätte. Kan inte alla bara tänka efter och stötta Justin på riktigt, som en sann belieber skulle göra.
 
No one deserves to be hated, be grateful with people and love them back <3
 
/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback