1 vecka sen jag bloggade...

Haha, det var ungefär en vecka sen jag bloggade. Men det är för att jag haft en underbar helg fylld med skratt och umgänge!!! Tack alla från 4h för alla minnen som tagit plats i mitt hjärta! Några roliga/speciella stunder var: när vi hade tårtbakartävling och sedan skulle man äta upp den snabbast vilket slutade med tårtkrig ;) När vi låg i köket och hade sanning och konka och ungdomsledarna var i hallen så säger Elvira (på skoj): "Den miniledare jag gillar minst är...." och så hör man ALLA ungdomsledare utbrista samtidigt:" Nej! Här pratar vi inte skit om någon miniledare. Lägg av!!!". Hahaha snacka om överbeskyddande :) När vi åt tacos o så säger Sanna (en ungdomsledare):" Nu ber vi till gud allihopa" så alla fick hålla varandras händer. Så säger hon:" Tja gud, vi är väldigt glada för maten. Hoppas alla får mat idag och att köttfärsåsen räcker!" hahaha!!! (bara så ni vet, det var på skämt och ingen var religiös i rummet!). Och ett annat minne var när vi låg i köket o dem andra i andra rummet. Så börjar Yasse o Sanna sjunga: " vart vi gåår" o så svarar vi "Vart vi gåår" och så sjunger man den sången. Men istället för "och vi svarar alltid att vi är från stockholm" eller vad man säger så sa vi "ATT VI ÄR FRÅN 4H" och sedan "Sköna gröna 4h". Gud vad glad är är över det stället. Tack :D
Iaf, nu måndag o tisdag har jag varit sjuk men imorgon får jag pallra mig till skolan så jag inte missar allt för mycket! Nu ska vi kolla på film och äta chokladkola om filmen vill starta villsäga. See you ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback