2012- Mitt år

Mycket har hänt. Jag har förändrats som person. Flera vänner. Flera "inte-vänner". Tårar har kommit och leenden har försvunnit. Ny skola, nya drömmar, nya besvikelser. Min värld har ramlat ihop men jag har alltid ställt mig upp igen. Jag har mått skit men har fortsatt. Ett helt år har snart gått och det känns bra. För nu ska jag ta NYA tag inför 2013. 2013 ska bli ett år att minnas. Jag ska kunna komma ihåg det och säga: " Vad tur att jag valde så". Jag ska stå för vad jag tror på och vara mig själv. Inte låtsas vara någon annan för att bli omtyckt. Det har jag redan försökt göra x antal gånger men det funkar aldrig. Be myself. Ett av mina nyårslöften. För är jag mig själv, tar jag EGNA val och gör inte vad alla andra gör bara för att det är "säkrast". Det valet kan i slutändan vara fel och man kan bara skylla sig själv för att man följde med strömmen. Klarar jag det kan jag vara stolt över mig själv för att ha gjort det helt SJÄLV.
Här kommet bilder från 2012. Då jag känt att jag kan vara mig själv.





Den här bilden är från 4h. Jag har en till bild på dig Emma (där du har mjöl i hela ansiktet men tänkte att du kanske inte vill att jag lägger upp den ;)) Det var en helg jag kommer att minnas.





Hehe :D Det är aaaaabsoluuut iiiinte jag som skrivit det ;)



Bandito. (Emma, kommer du ihåg: Snuusen, ja duktig snusen. Kom igen då) HAHAHAHAHAHAHAHA



BAD NUMBER!!! HAHAHAHAHA!! Maja kommet du ihåg ;) Kort fattat: jag och Maja ville veta om två killar var svenska elr utländska så på ett smidigt (läs:klumpigt) sätt får vi reda på att dem är svenska... sedan skriver jag in 1999 och då står det Bad Number HAHAHAHAHA!!! Vet, jag har väldigt dålig humor ;)



Med hela tjocka släkten på Akvarium i Danmark. Gissa språkproblemen som snabbt uppstod ;)





Vi har varit med om dig
Vi kommer aldrig glömma dig

Vi är en stark släkt som håller ihop genom vått och torrt. Skulle vi befinna oss i en öknen och så ser vi EN vattenflaska, så skulle ALLA dela på den. No matter what! Vi ställer upp för varandra.



Sötnos :*



Gröna Lund med Juliette <3



Landet med bästa tjejerna <3 Synd att du inte var med på bild Emma ;) Saknar lilla RIKA!!!!



1D i Sthlm. Såklart man ställer upp ;)



Hungergames premiär (i alla fall för min del :))

ledsen att alla bilder typ blev på fel hållen skriver från mobilen. Hejdåååå <3 Snart är det dags för överrasknigen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback