5 saker....

...ni vet om mig:
- Älskar hundar
- Kan franska
- Gillar fota
- Har en lillebror
- Hjälper till på en 4h gård
 
... ni inte vet om mig:
- Vet inte hur/om jag ska fira jul...
- Har en ritplatta
- Älskar citat (visste inte var jag skulle lägga den då nii säkert vet det ;))
- har släktingar i USA
- läser en MASSA bloggar
 
... Jag vill bli:
- Känd
- En sån som hjälper folk (som sjuksköterska för små eller så)
- Frisk som gammal
- Mognare
- Snällare
 
...jag vet om er:
- Ni läser detta just nu
- Ni har aldrig sett en alien
- Ni visste inte "ni vet om mig" frågorna
- Ni kollar upp för att läsa om dem
- Ni har gråtit någon gång det senaste året
 
... Jag önskar mig:
- Flytta
- En hund
- Iphone 5
- JB parfym
- Att ovanstående besannas
 
... Jag stör mig på:
- Reklam
- Folk som tror sig vara bättre än andra
- Mördare/Misshandlare osv.
- Grupptryck
- Obotliga sjukdomar
 
... Jag fick förra julen:
Läppglans
One Piece
- Kläder
- Presentkort
- Bok
(- en underbar jul w/ family ♥)
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Anonym säger:

Du skrev ju saker vi inte visste om. Men jag visste redan ;-)

Svar: Haha men du är speciell <3 Du är ju syster ;)
Jojo<3

2012-12-19 | 20:06:12
Anonym säger:

P.s det är jag som skrev innan:-P

2012-12-19 | 20:07:35
Anonym säger:

Alltså det var inte anonym som skrev det var din kusinXD

2012-12-19 | 20:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback