Frågestund

Hade tänkt ha en frågestund. Ni frågar ALLA frågor ni kommer på och så svarar jag ;) Exempel på frågor är: Vilket är ditt favoritdjur? Varför? När föddes du? Vem är din idol? Vad betyder mycket för dig? Cola eller pepsi? Osv. Osv. Haga men jaa ni fattar ;) Ni behöver inte bara fråga saker om mig utan kanske någon kändis eller så. Svarar på frågorna, det gör jag runt 4 januari eller senare. Det beror på när jag kommer hem från Skåne där jag ska fira nyår. Och juste här är några amazing personer ni måste följa på instagram:
Agnesmannbrink
Happyalexizz
Emma_pemma
Emmawigelius
Julietteler
Xannah123
Ingridtjernstrom
Leacorbun
Liviaa444
Lulukara
Ugglizz

Såklart finns det en massa mer MEN jag orkade inte gå igenom hela listan ;)


Kommentarer
Agnes Mannbrink säger:

ååh tack! :D

2012-12-23 | 15:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback