I miss you ♥

På julavslutningen var det en tjej som sjöng en här låten i kyrkan. Tårarna rann och jag fick svårt att andas. Samma känsla nu. Jag saknar dig. När jag tänker på dig så ser jag en mormor som bryr sig om alla och inte vill besvära folk. När du var sjuk så bad du inte om vatten, istället fick vi ge dig. Du kämpade in i det sista. Jag älskar dig.
Första gången jag hörde den här låten var när Freja Modin sjöng den på xfactor. Då levde du. Jag tänkte inte så mycket på det. Men sedan ändrades allting.
Två låtar som betytt mycket för mig under den här tiden: Utan dina andetag och Majka Maria av the next generation. Det var en låt som skrevs till en cancersjuk vän. När jag hör de här låtarna så kommer alla minnen tillbaks ♥.
 

Kommentarer
Liiii säger:

Awwwww<3 :')

2012-12-20 | 20:49:41
Bloggadress: http://stegring.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback