Mys med familjen <3

Nu sitter vi alla här i soffan och kollar på Svensson Svensson. Mörkret har sänkt sig utanför huset, små lampor som lyser och granen som ger ifrån sig ett svagt sken i rummet. Tidigare har min faster visat mig bilder på hennes fadderbarn och hur han bor. Jag känner ångesten som kommer över att jag har det så bra. Tänker på alla som aldrig fått fira jul, som aldrig fått känna sig lyckligt lottade. Men jag tänker " Just ikväll vill jag inte tänka på det men det går inte. Det känns orättvist". Men just nu känns det i alla fall bra.

Kommentarer
Ingrid säger:

FÖRLÅÅÅÅT för jag aldrig svarar men du ska veta hur rörd jag blir av dina kommentarer, av dina sms och allt <3 jag saknar dig så jädrans mycket <3 du fattar och värmer mitt hjärta med dina vackra ord. TACK JOHANNA FÖR DU FINNS FÖR MIG FÖR DU ALLTID ÄR DÄR <3 tack <3 god jul <3

2012-12-25 | 18:03:47
Bloggadress: http://tjernstroms.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback