På väg till Skåne efter världens bästa överraskning ♥

TACK TACK TACK mamma och pappa!!!!! ♥ ♥ ♥
Tänkte berätta från morgon till kväll vad vi gjorde så alla nyfikna släktingar som läser min blogg kan få ta del av det.
Vaknadr runt 11. Ingen frukost. Supertrött. Inte direkt någon vra start på dagen direkt ;) Sedan startade vi vår resa. I Jönköping stannade vi till och åt på en jättemysig restaurang med snabb service. Då vi hade bråttom och sa det kom hovmästaren ut och bad om ursäkt för att maten dröjde och undrade om han kunde göra något mer för oss. Som tack fick dem 50 kr dricks :). Sedan bar det av till nästa stopp. Jag var både förväntansfull och nervös, tänk om jag inte gillade det... Plötsligt hördes en MASSA hundskall. Först trodde jag att det var en kennel men icke sa nicke. Vi skulle köra HUNDSPANN!!! Så vi fick sela hundarna och fixa lite. Och det var inte lite dem skällde ;) Vi åkte i 1,5h + fika. Supermysigt! Efter det sa pappa: "Jaa, nu ska vi till ett trestjärnigt hotell om de inte är hemma, annars är det femstjärnigt" Hmm... Vad kunde det vara?? JO, ERIK OCH MAJA!!! Oj vad jag har längtat efter dem!!!! ♥ ♥ ♥ Eftersom klockan var 11 ungefär när vi kom så satt vi mest och pratade ♥. Sedan gick vi och lade oss och nu är vi påväg till Skåneee ♥ ♥ ♥ ♥ För att först äta för tidig nyårsmiddag hos Alva m. familj ♥. Och imorgon kommer ALLA ner till mormor (Skåne) ♥ Gud vad jag längtar!!! Här är några bilder från gårdagen:

Step 1; restaurangen

Step 2; Hundspann

Step 3; Erik och Majas place


Bilden tog jag när jag tränade piano hos dem imorse. Och Maja Maja Maja, Jag kan TRE låtar nu!!! Nu tändas tusen juleljus, Bjällerkland och Idas sommarvisa *Stolt*. Mina kunskaper är inte heelt borta i alla fall :D Ses imorgon ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback