before I die...

Gud vad kul det skulle vara!!! Vi ska typ göra det on mågra år när vi ska hälsa på kompisar i Texas.
Har faktiskt åkt allt på Gröna Lund så det känns bra ;)
Jag ska göra det i April!!!!
Jaa, ungefär det här då ;)
Vet inte vilken men ja det skulle jag vilja!
Typ NY eller något annat coolt!
Håller faktiskt på och lära mig!
Har gjort den EN gång meen det var inte jättelyxigt då... Nu tror man väl att jag är värsta "lyxtjejen" men nej det är jag inte!
Det vill jag ha!
Har redan gjort den meeen bilden var så fin ;)
Har ALLTID velat göra det!
Ofc!
Wow!
Typ sammanfattning av vart jag vill åka!
Haha, tänk att komma körandes på gatoena med en sån bil!
Lite finare bild ;)
Med fiiiiin utsikt!
För Ingrids skull så ger jag denna bild till henne!!!!
Kommer nog vara det! Antingen i USA eller England ;)
Gärna det :D
<3
Iaf för en lite längre tid som när jag ska på språkresa :)
Annan bild
OJ vad många jag har tagit!!! Måste nog sluta här ;) Nästa inlägg tillägnar jag min lillebror som har namnsdag idag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback