En dikt jag vill tillägna min mormor <3

Jag visste inte att änglar fanns
Förrän du blev än
Sorgen som uppstod när du gick bort
Går inte att mäta med styrkan du givit mig innan dess
Vissa säger att man blir svag och ledsen av en bortgång
Visst blev jag det
Men jag fann också glädjen över dem åren
Som du varit med och upplevt med mig 
Så tack mormor
För de åren med dig
Nu har jag bestämt mig för att bli en gladare person
Och rensa mitt förflutna
Men du kommer fortfarande vara kvar i mitt hjärta
Som den underbara mormor, farmor, svärmor, mor, syster, dotter som funnits för oss alla när vi behövt dig som mest.
 
 
Jag älskar dig mormor. Always have.
You will stay in my heart until the day you return to earth to live your life to the end.

Kommentarer
Maja Uggla säger:

Jag har varit med om dig.
jag kan inte förlora dig

Den dickten handlar ju också om det:) Och tycker samma sak lever på mina fina minnen<3

Svar: Jag tror det är viktigt att komma ihåg de fina minnena <3
Jojo<3

2012-11-06 | 20:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback