NEVER GIVE UP

Fortsätt kämpa tills du når det du vill. Kämpa tills du nått det mål du drömmer om. Tror du inte det går? Ta då till exempel Nellie Berntsson (kolla inlägget innan, där finns en film). Det folk sa om henne var:
" Nää, inte kan Nellie Berntsson klara det"
"Hon är ju för ung"
"Men hon använder ju inte ens rätt bett"
 
Här är ett urdrag ur hennes blogg:

När jag fick hem stella lät det :

Hon kommer aldrig klara av att få upp DEN ponnyn i klasserna.

När jag fick Bellman :

Haha, nog att HON kommer klara av den ponnyn.

När jag fick hem Elvis:

Nu ska hon förstöra en ponny till…..

Jag om NÅN får höra varje dag hur dåligt jag rider.

Lyssnade hon på det?

NEJ!

Hon ville nå SM, klarade hon det?

JA!

Nellie är som oss. Hon kan ramla av. MEN, hon kommer alltid sätta sig upp på hästen. No matter what.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback