Min släkt

Min släkt är något jag aldrig skulle vilja ersätta. De finns alltid här för mig. Vi har ett speciellt band mellan oss, ett band som ingen annan har. 
De får mig att förstå att man är värdefull. 
De jag pratar om är (ordningen är inte vet jag tycker mest om eller så):
 
Maja:
(13 år, tvilling med Erik, bäst)
Min syster i allt utom blod. Med henne är jag den "verkliga" Johanna. Random facts om henne: När hon är trött "rör" hon vid käkbenet eller vad det heter, hon älskar musik, hon är superduktig på att laga mat (till skillnad från vissa andra :P), hon sjunger jättebra.
 
Erik: 
(13 år, tvilling med Maja, bäst han också ;))
Erik, är ett måste i vår släkt. Han är rolig ;P Han och Maja, är perfekta tvillingparet, de bråkar på ett sånt roligt sätt att man måste skratta (ta inte illa upp ;)), Random facts: Han är superlång (känner mig mini bredvid honom), han kan spela saxofon, han går och lägger sig tidigt och vanar tidigt).
 
Love: 
(3 år, syskon med Meja, übergullig)
Love är den mest krulliga i vår släkt av kusinerrna. Han är så söt så man kan skryta om honom. Han älskar bilar,  i början är han blyg men efter nån timme springer han runt i hela huset och har helt glömt bort vad blyg ens betyder ;) 
 
Meja:
(1 år, syskon med Love, nyfiken)
Meja är en ängel på alla sätt och vis. Hon är så nyfiken och glad att man inte kan låta bli att le när hon är i närheten. När hon är arg då är hon verkligen a-r-g fast när hon är glad så skrattar hon och ler hur mycket som helst. Hon är supergullig!
 
Det här var bara kusinerna men det finns ju också Anders, Camilla, Stefan, Christina och faktiskt mormor. Hon kommer finnas med oss så länge vi lever.
Jag älskar alla.
Nu ska vi alla träffas igen och då fotar jag antagligen ganska mycket så bilder kommer upp snart. 
 

Kommentarer
Maja Uggla säger:

haha rör jag på mitt käkben när jag är trött, du känner ju mig bättre än vad jag gör:P
Vår släkt= kaos:P Älskar alla det är bäst<3<3

Svar: Jaa, det gör du faktiskt <3
Jojo<3

2012-10-22 | 19:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback