Svar på några frågor:

Tack för alla frågor! Här är frågorna samt svaren:
 
Hur många besökare har du?
Svar: Jag har undgefär 3 besökare per dag. Inte så mycket men det är ganska otroligt att folk iaf läser min blogg :)
 
Favoritfärg?
Min favoritfärg är lila :)
 
Bloggtips?
Eftersom jag inte är "värsta coola bloggaren" så har jag inte så mycket tips. men tillräkligt för att tre ska läsa varje dag :) Jag skriver ju ibland om mina tankar osv. och det kan vara det, men jag vet inte. Fast jag har tre:
- var dig själv
- ha bilder (många uppskattar det)
- skriv ofta :)
 
Och så fick jag en fråga från en anonym person men eftersom jag inte vet vem du är så kan jag inte svara:
 
Läser du min blogg?
Svar: Jag vet inte om jag läser din blogg då du varken kommenterat med namn eller ditt bloggnamn. Sorry...
 
Fråga saker och jag svarar :)

Kommentarer
Liviia<3 säger:

Jag är en av de 3 :D <33333333 jag har länkat din blogg, kan du länka min? <33

Svar: Såklart jag kan länka din <33333 :D/Johanna <3
Jojo<3

2012-10-08 | 16:35:28
Bloggadress: http://stegring.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback