A normal day in my drama life...

Jaa, som titeln avslöjar var denna dag en normal dag i mitt dramatiska liv. Dock är den dramatiska biten inget jag vill prata om då det handlar om en nära släkting. Idag hade jag träslöjd, vi håller på med att göra en kåsa och jag känner att jag kommer misslyckas grovt... Än så länge ser det ut som en kloss med ett hål i mitten men jag hopas jag gör rätt :P förra veckan läste jag en engelsk bok (Justin Biebers :D) och medans jag läste den kom jag på ett citat:

"If you dom't believe in dreams, will they still come true?"

Det är ju sant, du måste tro på det du vill och kämpa, inte tro att jobbet för sig själv. Vad skulle hänt ifall Zlatan inte trodde på sig själv och gav upp? Vad skulle hänt ifall Justin Bieber inte trodde på sig själv? Då skulle jag inte haft något att le för idag... Tack vare Justin Bieber har jag något att se fram emot :) Något som jag drömmer om, som jag kan uppleva, som jag kan minnas. Tack <3
Så allihopa där ute, believe in wishes and dreams, if it doesn't work, remeber that you tried and continue believe.

/Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback