Who am I?

Fullständigt namn: Johanna Rut Kellander
Smeknamn: Jojo, Jojsan, "Gangster", "Gangster Johanna"
Född: aug -99
Favoritfärg: Lila
Favoritdjur: Hund
Favoritdryck: Mangojuice
Favoritprogram: Raising sextuplets, PLL, Ellen Degeneres show
Kännetecken: Hål i öronen, hehe vet inte ;)
Gillar: att måla naglarna, USA, JUSTIN BIEBER, Mc Flurry, Selena Gomeeeez, my friends.
Gillar inte: fisk, djurplågeri, läxor -.-, falska personer, pizza i stora mängder.
Vill ha just nu: Justin Bieber biljetter, en hund, min kära säng
Vill inte ha just nu: Meera läxor :(, krig ;)
Gör just nu klockan 23.45: kollar på Disco, en fransk film där Gérard Depardieu är med.
Det första jag ska göra när jag vaknar: undra varför i helv*te jag måste gå upp ;)
Vad jag ska göra imorgon: Köpa JB BILJETTER!!!!, träffa Julietteeee, skolaa.... Fredagsmys
Meningen de säger i filmen just nu: "mais quesque tu raconte? C'est grace á elle que l'on a participé" ("men vad säger du? Det är tack vare henne som vi deltog").
Vad jag tänker på just nu: "Herregud vilka kläder de hade på 80-talet!!"
Oooojjj måste duscha nuuu........ Glömde det. Äh en midnattsdusch är ju en "before i die" sak ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback